2023. dec. 14., cs. - 12:43
Mitől zöld ma egy traktor?
Lamborghini SPARK R 135 RVShift + GRI Green XLR abroncs
A jobb levegőért
Tehetünk az AdBlue rendszerrel, amivel csökkentjük a Nitrogén oxidok kibocsájtását. Sajnos a Nitrogén oxidok első dolga, hogy összeállnak a vízzel és így savas eső lehet belőle.
A korom részecskék nagy részét a DPF szűrő megfogja.
A jobb talajért
Greentech hűtőfolyadékot használunk, ami nitritektől, aminoktól és borátoktól mentes. Hidraulika csatlakozáskor a kicsöppenő olajat tartályokba fogjuk fel.
A futófelület
Erre kaptunk egy ötletes megoldást a GRI Green XLR abroncsait, ahol a gumi nem csak zöld, de valóban egy új utat mutat környezetvédelemben. Még teljesen nem lehet kiküszöbölni a káros anyagokat a gumiból, így a kopó felületet tették környezetbaráttá. A gumiabroncs természetben szétszóródó futófelületének 96% készül megújuló anyagokból, a kőolajszámazék és korom helyett. Így a karbon lábnyom is jelentősen csökkent.
Éljen a kaucsuk!
No, meg a szilika (szilicium-dioxid) ami miatt a gumi nehezebben kopik hozzájárul az üzemanyagfogyasztás csökkentéséhez is, erősebbé teszi a gumit hasadás, vágás ellen ezért került a kaucsuk mellé a keverékbe.
Ésszerű választás a Spark R 135 a GRI Green XLR gumival, hogy ne a szomszéd traktorgumija legyen zöldebb!